[smartdoctor] Re: Fwd: Re: Fw: Kuda plovi ovaj brod....?

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Oct 2013 10:22:20 +0200

Marija,izgleda da se mi u većini stvari slažemo s nekim razlikama u
sitnicama.

1.Znam da  nisi dio križaljki.Tvoje ime se tu ne spominje.Ali zato  svi mi
znamo da je Vikica napravila križaljku podobnih.Ipak je Kohom jedna velika
obitelj u kojoj se informacije brzo šire.
A svi oni koji tako bezrezervno napadaju IO tjeraju vodu na mlin tome da se
Kohom uruši.

2.Znam da radiš preventivu poput većine nas.I da nas to veseli.A mene
posebno raduje da sada to mogu i prikazati.
I naplatiti.Trebam li se zbog toga stidjeti?Ljudi moji,pa mi smo valjda
jedina struka koja se srami reći da želimo nešto i zaraditi.Svi mi imamo
obitelji,djecu(hvala Bogu kod mene troje tinejđera) i nije sramota priznati
da želimo da se odškoluju i bolje žive.A zar i mi sami uz sve naše
školovanje i naporan i odgovoran posao ne zaslužujemo da dobro živimo?
A naravno da nam je i cilj napredovati u struci te poboljšati našu opremu u
ordinaciji.Svi znamo da je predivan osjećaj kad većinu stvari možeš
zbrinuti u svojoj ordinaciji.

3.Da li smo zadovoljni sadašnjim stanjem u obiteljskoj? Naravno da
nismo.Želimo bolje.No i sama priznaš da te veseli da možeš prikazati što
radiš.I da si zadovoljna time.Kažeš da su to
mrvice.Možda.No<http://mrvice.xn--moda-mbb.No>s malim se počinje.A da
nije bilo Kohoma ne bi bilo nikakvih pomaka.I zato
ne želim da se Kohom začahuri  i da postane sam sebi smisao.

4.Vremenski normativi.Ok.Neka se uvedu.I vidjet će se koliko posla
odrađujemo.I koliko vrijedimo ovoj državi i narodu.I da je obiteljska
kraljica medicine.

5.Zbog svega toga sam zadovoljan što sam potpisao novi ugovor.I skidam kapu
IO-u što je dao hrabru preporuku za potpisivanje.Iako bi bilo lakše ostati
na tvrdoj struji i reći ono antiprotivno NE.Sada ih ne bi napadali
tvrdolinijaši.

6.Kao što vidiš Marija,u puno stvari se mi slažemo.Možda ne u svim
nijansama.Ali znam da se slažeš sa mnom da nam Kohom treba i to Kohom koji
će zastupati cjelokupno članstvo i obiteljsku medicinu a ne samo 25 %
nepotpisnika.Zar ne?

Lp
p.s. Znam da ćemo i dalje moći sjesti i popiti kavu i popričati o našim
stavovima.Argumentirano i s poštovanjem prema tuđem mišljenju.

Dana 3. listopada 2013. 17:00 Marija <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx> je