[smartdoctor] Re: Fwd: Re: Fw: Kuda plovi ovaj brod....?

  • From: "Marija 2" <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
  • To: "'Marija 2'" <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>, <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Oct 2013 09:29:29 +0200

Oprosti Danko,mislim na tebe a odgovaram Zlatku.

Marija

  _____

Šalje: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
Datum: 3. listopada 2013. 07:36
Predmet: Re: [smartdoctor] Re: Fw: Kuda plovi ovaj brod....?
Prima: dr.lada.grandic@xxxxxxxxx

Da se izrazim političkim jezikom. Repliciraju mi mnogi ali imenom me
prozivaju  oni koji se prepoznaju u mojim porukama.

Hvala na strpljenju i srdačan pozdrav svima Lada

Dana 3. listopada 2013. 06:46 Dr.lada.grandic <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

I jos nesto dragi kolega: Zasto sada pozivas kolege da se ocituju o
nov.mod.ugovaranja.Zar ste zaboravili kako je bio napadan kolega Davor iz
tzv.Zagrebacke skupine koji je zagovarao novi model.Ja nisam, iako sam
stara.

Zar mislis da su kolege nepotpisnici matematicki neobrazovani.Pa to nije
slozena matematika.Svi znaju da novi model omogucava evidenciju rada i vecu
zaradu Ali prije toga se trbalo izboriti za manji standard opred.pacijenata
i opremljenost amb.da kolege zaista mogu realizirati 80 %posla .Inace ne
znam kad sve stignu?

Dragi kolega Marijo ja gotovo nikada nikoga ne prozivam imenom , a mnogi mi
repliciraju.

Mislim da mi niko ne moze zabraniti da kritiziram a kome smetam neka me
oznaci kao spam.

Dobro vam jutro svima, Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređaja

No virus found in this message.