[smartdoctor] Re: Fwd: Molim hitnu intervenciju

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Aug 2014 14:52:56 +0200

Vezano uz Ljiljin sjajni opis situacije , pitanje za našeg odvjetnika. Jedan
dio nas koncesionara u Varaždinskoj žup. nije potpisao od ravnatelja ( 2x)
ponuđeni Aneks ugovoru u zakupu kojim bi se “ poništio” za nas povoljniji
članak važećeg Ugovora o zakupu , po kojem u naše ime zakup plaća koncedent.
Kolegice iz Varaždina su odradile i medijsku priču i kontakte sa županom i
pregovore s ravnateljem ( oko iznosa ev. zakupnine koju ne može ravnatelj samo
tako odokativno odrediti – ili može ?) etc.. priču znate.. Unatoč tome,
ravnatelj poslao račune za zakup od 1250+25% PDVa za 7/2014 i potom i Opomenu
kupcu s tzv. otvorenim stavkama i prijetnjom pokretanja ovrhe. Jednako je tako
mogao poslati i npr. cifru od 5000 kn ili 55555 kn . Kako ne mislim taj račun
platiti ( barem ne dotle dok se ovo pitanje ne riješi na nivou države), trebam
li Ravnatelju poslati očitovanje na cifru “ otvorenih stavki” , ili samo ne
platiti pa čekati ovrhu pa se onda žaliti ili... Treba li ravnatelj kod
potezanja ovrhe Ugovorom dokazati da sam mu ja nešto dužna ? Je li mu dovoljna
samo već spominjana Odluka Ustavnog suda?
S poštovanjem,
Irena Tomić Vrbić dr. med.
From: Ljiljana Ćenan Sent: Monday, August 25, 2014 2:13 AM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Fwd: Molim hitnu intervenciju

Dragi svi,
U nastavku je dopis koji sam poslala ministru. Predlažem da svi vi koji ste u
sličnoj situaciji, i koje ucjenjuju ravnatelji Domova zdravlja, što prije
napišete i uputite slične dopise, u kojima ćete opisati svoju situaciju i
zatražiti intervenciju i zaštitu. Ako ne napišemo što nam se događa, kako
možemo očekivati da netko zna i da nešto poduzme?
Pozdrav svima od seoske doktorice.