[smartdoctor] Fwd: Molim hitnu intervenciju

  • From: Ljiljana Ćenan <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Aug 2014 02:13:04 +0200

Dragi svi,
U nastavku je dopis koji sam poslala ministru. Predlažem da svi vi koji ste u
sličnoj situaciji, i koje ucjenjuju ravnatelji Domova zdravlja, što prije
napišete i uputite slične dopise, u kojima ćete opisati svoju situaciju i
zatražiti intervenciju i zaštitu. Ako ne napišemo što nam se događa, kako
možemo očekivati da netko zna i da nešto poduzme?
Pozdrav svima od seoske doktorice.