[smartdoctor] Re: Fw: nova stopa bolovanja

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 31 Aug 2012 23:27:43 +0200

To je valjda poticajna mjera nataliteta.  Mi ćemo plaćati kazne da bi
roditelji imali od čega dobiti pomoć.

A pogodite, ako to zaista stupi na snagu, kako će se PZZ odnositi prema
potencijalnim trudnicama... mislim da će se reklamirati kontracepcija već
na parkiralištu

Ali još danas kasno popodne nije bilo nikakvih promjena na Vegasoftu.  Što
možda samo znači da su uviđavni dovoljno da nam ne kvare vikend.

Dana 31. kolovoza 2012. 22:06 Snježana Permozer Hajdarovic <