[smartdoctor] Fw: nova stopa bolovanja

  • From: Ivana Kelava <ivana.kelava@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 31 Aug 2012 08:47:38 -0700 (PDT)

----- Forwarded Message -----
From: Ivana Kelava <ivana.kelava@xxxxxxxxx>
To: kohom Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
Sent: Friday, August 31, 2012 5:32 PM
Subject: nova stopa bolovanja

Danas nakon izračunavanja stope bolovanja, nakon što sam primjetila da je puno
veća nego inače, zvala sam MCS jer sam mislila da je greška, ali su mi rekli da
su navodno dobili obavijest iz HZZO-a po kojem se stopa bolovanja ( po kojoj će
nas kažnjavati HZZO )od sada računa kao A01(kratka bolovanja)+A02(duga
bolovanja)+H1(porodiljni dopust)??? Kakve veze bolovanja porodiljni dopust
imaju s nama i kako mi uopće na to možemo utjecati? Zna li netko što o tome?