[smartdoctor] Re: Fw: Re: NAPLATA OBRASCA I-IN

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 5 May 2011 22:17:51 +0200

OPET NAŠA ALTRUISTIČNA /MAZOHISTIČNA,KRIVIČNA/ PRIČA.!PRIČA HRVATSKE¨! ZAŠTO
MISLIMO DA MORAMO ZADOVOLJITI ZAHTIJEVE SVAKOGA???
Ako znamo TKO JESMO i KOJE JE NAŠE POSLANJE I ZADATAK U OVOM ŽIVOTU
,NIKAKVE  male "velike-prolazne sile" nas ne mogu skrenuti s našeg PUTA.
Meni je prestrašno gledati kako pametni ljudi dozvoljavaju da ih vode i
maltretiraju "jednostavno strukturirane ličnosti-termin iz psiholoških
testiranja.Tko je kriv?? Sigurno mi!Zato što ne upotrebljavamo svoju u ovom
slućaju "navodnu "inteligenciju.Znamo li definiciju
inteligencije?Grubo-snalaženje u novim uvijetima.Da li se mi
snalazimo??Jesmo li inteligentni??

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević