[smartdoctor] Fw: Re: NAPLATA OBRASCA I-IN

  • From: Mirjana Šantor <mirjanasantor@xxxxxxxxx>
  • To: Mirjana Šantor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 May 2011 09:25:48 -0700 (PDT)

MCS ima kod pisanja IK-e opciju na ZAHTJEV PACIJENTA,ako ništa drugo to bar ima!!!!!Bolje pogledati!!

Date: Wed, 4 May 2011 08:35:35 +0200
From: katicadr@xxxxxx

Molim Vas kolegice-koji član navedete na uputnici za LP ako pacijenta želi  obradu za IK.u na vlastiti zahtjev

> Od: "Ivana Babić" <babicivana@xxxxxxxxxxx>
> Za: smart lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
> Datum: 04.05.2011 01:34
> Naslov: [smartdoctor] Re: NAPLATA OBRASCA I-IN

ako je nezaposlen šaljem LP-u zahtjev za eventualnim odobrenjem slanja na IKu, uz kopije nalaza, do sad mi kontrolorka odobrila sve koji nisu u mirovini, urudžbirano ad IK-a službeno, znači pišem DTP; ovi koji su u profesionalnoj a htjeli bi opću a nemaju neko pogoršanje nego samo kontrolne nalaze bez neke promjene stanja, kontrolorka mi službeno napiše: pacijent je u profesionalnoj mirovini- ako želi opću može na vlastiti zahtjev, urudžbirano je, službeno, pacijent dobije na papiru, redovni postupak...dok je na papiru, onako službeno, uopće nema rasprave sa pacijentom, naplatu određuje njihov osigurant a ne ja, njemu sve jasno ja mirna...i ne padaju im na pamet one "susjedu ste napisali meni ne"...
ili sam ja nešto krivo shvatila u vezi postupka? a s obzirom da možda imamo istu kontrolorku, Zrinko, ako možda niste slali na LP, meni IKe odobrava kad i bolovanja, pa će možda za ovu profesionalnu napisati- može na vlastiti zahtjev ;-)
ivana

Date: Tue, 3 May 2011 12:52:23 -0700
From: zrinkokarlovic@xxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Onda pacijent koji je U MIROVINI (profesionalnoj)  a želi opću jer će dobivati puno više love ode na HZZO i kad ne ide drukčije osobno me ravnatelj područnog ureda zove, i to ne jednom, i naređuje mi da je to prioritet (istovremeno me čeka nekoliko onih obaveznih IKa koje moram pisati - istina, svi oni su zdraviji i od ovog gore i od većine nas, ali ih razni konzilijarci šalju po terapijama bilo fizi ili psihi) jer će mu inače propasti nalazi, a HZZO neće trošiti lovu da napravi novu obradu, a neće ni trošiti lovu na mene jer mi je to, op trvdnji rukovoditelja, obaveza iz glavarine i koncesarije.  Koje mi isto postaju upitne jer mi ravnatelj Doma zdravlja prijeti člancima o otkazu najma zato što ne plaćam arheološki PDV

Zrinko