[smartdoctor] Fw: Re: MCS

  • From: Mirjana Šantor <mirjanasantor@xxxxxxxxx>
  • To: Mirjana Šantor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Sep 2012 01:58:29 -0700 (PDT)

pa ja sam ta kolegica :-)))))))REKLA "VRIJEME JE ZA NEKE NOVE KLINCE".jesam pa
ne mogu ništa probati.......ako se već nešto plaća onda se traži i neka
kvaliteta usluge.....što cijena veća kvaliteta manja.....ali ovo se iz dana u
dan ponavlja pa neću reći iz godine u godinu a već je prošlo vremena
ohoooooo........