[smartdoctor] Re: Fw: Re: MCS

  • From: Tamara Drca <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 May 2012 07:14:48 +0200

U Zd nisu vracali orginale dok se o tome nije počelo pisati na listi!
Sad uredno vraćaju .
Zašto?Salterska sluzbenica uputi pacijenta da bi se mogli izgubiti...

Kolega sa med rada kaže da je naplata
Potvrda ne osnovana, u autoskoli se krste kad čuju za naplatu L.potvrda!
Pri tome prvi naplati 480 kn /pregled,psihotest/
A drugi 7000 kn!!
Ja očekujem kaznu,jer sam poslala par pacijenata brz potvrde pod obrazlozenjem
da uz lijec.pregled i psihotest svakako mogu zaključiti jeli pacijent zdrav!
Pozdrav

Poslano s mog iPhone uređajau

14. 5. 2012., u 08:49, "Dr. Jadranka Okmazic"