[smartdoctor] Fw: Re: Fw: Re: potvrde za HV

  • From: "zeljko" <zeljko.gumzej@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Aug 2011 17:23:56 +0200

Leo; HZMO i HZZO kao državna tijela mogu prenjeti dio javnih ovlasti i na nas !
Ne postoji zakon koji ih u tome sprečava, kaže moj prijatelj pravnik u županiji
( Romano Radalj ) ( neš vjerovati ali pijemo kavicu u ordinaciji a pacijenata
NEMA ) ovo mi se nije desilo zadnje dvije godine. Inače gade mi se zakoni i
nebi davio po tome da nemam priliku simultano pričati sa njim  haha, pozdrav !