[smartdoctor] Fw: Re: Fw: Re: potvrde za HV

  • From: "zeljko" <zeljko.gumzej@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Aug 2011 15:47:46 +0200

ma psotoji u tom tvom zakonu neki čl 16, poglavlje o posebnim slučajevima
ovjeravanja prijepisa !
daklem. državna uprava ( osobe javnog prava  a tu spada nažalost i HZZO i MZZO
) može povjeriti dio svojih poslova pravnoj osobi pa time iste stiću javnu
ovlast !!!  Daklem: za prihvatiti potencijalno treba ugovoriti uvijete.