[smartdoctor] Re: Dostava zdravstvenog kartona za potrebe Suda

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Oct 2013 20:08:48 +0200

Ali, Zlatko, pa ti bi onda uštedio jer ne bi plaćao poštarinu.  A mi koji
smo na terenu mogli bismo kakvih 20 ili 50 km prošetati i time unaprijediti
svoje zdravlje. Da i ne spominjem Magdalenu, Silvestru ili Josipa Tkonskog
koji bi još bolje prošli kad uzmeš koliko je plivanje zdravije od hodanja...

Dana 22. listopada 2013. 17:34 dr Zlatko Sušanj