[smartdoctor] Re: Dostava zdravstvenog kartona za potrebe Suda

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Oct 2013 19:23:12 +0200

Ja pacijentu dam karton da ga fotokopira, onaj stari, ili mu dam ispis i
adresu suda pa neka sam odlazi na poštu i šalje, to nije moj posao i to sam
i objasnila sucima i njihovim  šefovima ( još prije 6 g ),  da  to ja ne
radim pogotovo  ne za 0 kuna jer se ne radi o medicinskoj indikaciji
.Problem je također i odlazak  na sud kao svjedok, moram izostati s posla,
trošim svoje gorivo, vozilo i na kraju mi ne nadoknade troškove,pa ću drugi
puta sudu dostaviti potvrdu da sam bolesna.Ne znam što na ovakve postupke
suda kaže naš odvjetnik koji svaku svoju uslugu sigurno naplati.

 Pozdrav  Željka VČ