[smartdoctor] Re: CZSS

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 31 Jan 2015 07:29:43 +0100

Uopće se ne slažem da trebamo ispunjavati ovaj zadnji obrazac. Naime,
liječničko mišljenje o lišavanju poslovne sposobnosti izdaje psihijatar za
masne novce. Pa neka ponovno da i mišljenje o novom stanju. Kako sad kad u
državi nema novaca, za nas, bogme još uvijek ima za lokalne političarčiće,
možemo sve pisati, a kad ima novaca onda ništa. Molim IO da potegne ovo
pitanje s Ministarstvom zdravja i Opačićkinm ministarstvom. Kako smo
promijenili potvrde za branitelje, morali bismo i ovu.
Tanja Pekez-Pavliško

  _____