[smartdoctor] Re: CZSS

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Jan 2015 23:58:14 +0100

1. I dalje smo po raznim zakonima RH dužni ispunjavati sve formulare, kako
kojem ministarstvu padne na pamet, pa i taj.
Nije se to ni meni svidjelo, pa pitala odvjetnika, rekao da moramo.

2. U Splitu se INR određuje u lab. PZZ,  zajedno sa svim ostalim pretragama
(od ranije i HbA1c, a sada još i PSA i TSH).
Splitske ordinacije su podijeljene u 2 laboratorija, mi vadimo krv, njihovi
laboranti dolaze po uzorke.
Bolnica  radi samo svoje pretrage ambulantno  (pac. ide sam na vađenje krvi
u bolnicu, ili plati kućnu njegu da mu to odnese).
Transfuzija kod nas nije nikada radila ili  određivala terapiju INR-a.
Dana 30. 1. 2015. 21:54 osoba "Ljiljana Klarin" <ljiljana.klarin@xxxxxxx>