[smartdoctor] Re: CEZIH

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Aug 2011 03:28:27 -0700 (PDT)

Od 09,15h do 11,00h dva telefonska razgovora, 14 sms-ova, 10 mailova ...

A ja kao na G.O. ..... ?

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a
Predsjednik Podružnice KoHOM-a za PGŽ
Predsjednik Skupštine koncesionara PGŽ
Predstavnik koncesionara PGŽ u UV DZ PGŽ
Član Koordinacijskog odbora za borbu protiv ovisnosti Grada Rijeke
Član Operativne radne skupine pri HZZO za e-zdravstvo