[smartdoctor] Re: CEZIH

  • From: Marijana Kos <kosmarijana1@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 7 Jul 2011 11:35:59 +0200

Sad je stvarno previše rifljanja sa isprikama, obavijestima, otklanjanjima,
uvođenjima, implementiranjima i ne znam koje sve izjave nisam naučila.
Mislim da bi im bilo najpoštenije da sve maknu dok se  ta pilotirajuća
informatizacija ne ustabili, isproba, nauči letjeti po svim uvjetima i
okolnostima (izvanrednima)  i onda nas nek uključe i bude nam stvarna pomoć
u radu.
Ovo je stvarno već prešlo sve granice izdržljivosti i za nas i jadne
pacijente koji očekuju pomoć od svog liječnika.

Marijana

Dana 6. srpnja 2011. 13:11 Leonardo Bressan