[smartdoctor] Re: Broj pacjenata

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 6 May 2011 11:26:27 +0200

Ja sam već nekoliko puta   slala  moje  stare pacijente na ponovni
upis u  HZZZO PU POŽEGA , ČAK I DJECU  KOJU SAM PROCIJEPILA  - CEZIH
JE IDEALAN I ZA KRAĐU SREDSTAVA OTUĐIVANJEM PACIJENATA. VJ. PODRUČNI
UREDI   RAĆUNAJU NA  NOVE PROGRAME  NA KOJE SMO BILI PRISILJENI ;KOJI
NISU USPJELI POVUĆI PODATKE S LORDA; JA IMAM VEGASOFT I ON  JE POVUKAO
 PODATKE OD 2008 G, S LORDA !!! ; LIJEP POZDRAV I PRESTANIMO BITI
OVCE.Ljubica