[smartdoctor] Re: Broj pacjenata

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 6 May 2011 17:10:33 +0200

Mi u Zadru već odavno ne šaljemo pacijenta po pacijenta već kad otkrijem da
nije moj a moje jeste , ponovno ispunim prijavu i šaljem u Područni
ured.poštom na protokol uz onaj formular  popis. Poslala sam u sječnju ,
uvrstili su ga u travnju, ali ipak jesu i poslali su mi potvrdu o tome
(jedan od ona tri primjerka koji mi ispunjavamo)
Drugo , u Vegasoftu , kod pregledavanja liste pacijenata olitiga kartoteke
odmah možemo uočiti pacijente koji nisu priznati... To je zgodno  da sestra
sama pregleda da ne mora pacijent doći/nedoći u ambulantu. Tako smo otkrili
i neke pacijente koji su godinama na mojem popisu a ni ne znam gdje su
odselili , npr 2 časne sestre..

Silvestra Kolega,dr med
specijalist obiteljske medicine
Trg Bratski dvor 1