[smartdoctor] BASNA O RECENZURIRANOM MAGARCU

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Oct 2013 10:17:22 +0200

Korisnim,radišnim,dobrodušnim "MAGARCIMA"-umjesto zahvalnosti-RECENZIJA ....

Svejedno,živjeli magarci (oni tvrdoglavi,izdržljivi... koji znaju zašto
nešto čine,.....gospodari su tu sporedni...)....i sretan rođendan plavuši !

http://www.youtube.com/watch?v=y2lLT7ihAds
<http://www.youtube.com/watch?v=y2lLT7ihAds&list=PL7EC06E6EE7F6E61D&index=7>
&list=PL7EC06E6EE7F6E61D&index=7

Ida