[slikom] Re: za web dizajnere

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 May 2006 16:07:41 +0200

          Zdravo Milane,

Boja teksta se moze dati na vise nacina. Jedan od tih je atribut text koji se
stavlja uz tag <body> Ovo znaci da cio html dokument ima odabranu boju teksta.
Tagom <font> i njegovim atributem colour se moze odrediti da samo neke rijeci,
recenice i slicno imaju odredjenu boju. Drugacije receno mozes sarati bojama
koliko ti volja. Predlazem da to upustvo skines ako ni zbog cega a ono zbog
liste tagova, kratkih primjera i spiska atributa. Oni koji imaju instaliran
Visual basic i njegov kompletan help mogu naci nesto slicno na svom racunaru.
Oni koji mogu da on-line citaju tekstove predlazem da pokrenu link za
programere
sa portala slikom. Takodje na strani gdje je arhiva dokumenata ima jedan kratak
dokument sa listom svih html tagova. Radi se o dvije tabele. U prvoj je popis
svih html tagova po abecednom redu sa kratkim objasnjenjem cemu sluzi. U drugoj
tabeli tagovi su razvrstani po grupama sa istim kratkim objasnjenjem. Svaki tag
je link koji vodi na w3c skolu za html sa vise objasnjenja za taj tag.

Gradimir