[slikom] za web dizajnere

  • From: "Milan Nedeljkovic" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: "lista slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 May 2006 10:29:40 +0200

moje pitanje se odnosi na menjanje boje pozadine preko koje ce ici linkovi.
kada postavim ovako prva cetri reda boja se menja u zutu.
<head>
ali kada sam pokusao da to izvucem da izgleda ovako nije htelo.
<head>
<bgcolor="yellow">
zanima me zasto jer ako sam dobro razumeo kada se postavlja boja nije potrebno
zatvarati bag
drugo pitanje je oko slova u objasnjenju kooje ja posedujem pise da se to moze
odraditi na ovaj nacin meni to ne uspeva.
e sad posto ja nemam tabelu sifara boja u objasnjenju se kaze kada se radi o
boji pozadine da se moze upotrebiti upis boja na engleskomi da se dobija isti
rezultat pa sam ja po analogiji tome postavio bag ovako
medjutim ne radi zasto