[slikom] Re: winamp windous media pleer

  • From: "Todosijevic" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 May 2014 16:12:26 +0200

                       Zdravo Ivice

   Nije program kriv vec, je problem verovatno u failu, koga pokusavas da
emitujes,
a on nije Saraund i nece da svira na svim satelitima.
Najbolje ces proveriti svoje zvucnike i zvucnu karticu i podesavanja,
pomocu filmova, ili igrica, jer su one odradjene u Saraundu.
Nisam te utesio, ali ja toliko znam, jer sam se tim pitanjem i sam bavio
nekada pre. Pozdrav i puno uspeha;

                         Milan