[slikom] winamp windous media pleer

  • From: "cosic ivica" <coske75@xxxxxxxxx>
  • To: "Ukat" <lista@xxxxxxxxxxx>, <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 May 2014 12:44:29 +0200

zdravo, o ovome sam već pisao, stim što sada ubacujem i winamp. elem kao
ozvučenje u sobi imam 5 1 sistem, i kroz ova dva pleera nemogu da koristim
svih pet zvučnika već samo prednja dva i vufer. u vinampu od tih podešavanja
sam našao samo stereo i mono zvuk,mono nemože uopšte da se pusti ali to mi i
nije bitno. u kontrol panelu sam podesio da mi se zvuk reprodukuje kroz svih
6 zvučnika i to dobijam kroz pleer a i m p 3, stim što taj program nije
kompatibilan sa jawsom. inače imam instaliran win 7 ultimate, javs12,
verzija vinampa je trenutno 5.6 6. 3516,  kažem trenutno jer sam imao isti
problem i sa drugim verzijama verzija vin medija pleera je 12.0.7600.16667 .
već duže vreme pokušavam da nađem način da kroz ova dva pleera pustim zvuk
na svih 6 zvučnika to jest da koristim kompletan saraund sistem ozvučenja
ali mi ne uspeva. takođe kada kroz m v 2 pleer pustim neki film meni se čuju
svih 5 satelita i vufer. na kraju krajeva možda možete da mi preporučite
neki treći program sa kojim bih eventualno pokušao da mp3 fajlove
reprodukujem a koji će mi zvuk donositi kroz sve zvučnike.
veliki pozdrav

---
Ovaj email ne sadrži viruse jer je avast!-ova zaštita aktivna.