[slikom] Re: verifikacija gmaila

  • From: "NINO" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 May 2010 20:59:30 +0200

E, Marko, to nece ici tako... Mozes ti popuniti sve u formularu, i ja to
uraditi kod sebe, ali ce kodovi na dva kompjutera biti razliciti, tako da niko
ko je za drugim kompom to ne moze uraditi umesto tebe... Moraces da nadjes
nekog videceg ko ce to uraditi tokom procesa registracije ili koristiti Web
visum, koji radi sa Mozillom, ali ako nisi malo napredniji korisnik, to ti ne
preporucujem kao resenje dok ne naucis ceo proces.