[slikom] Re: verifikacija gmaila

  • From: "Jelena" <lena.ns72@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 May 2010 18:35:07 +0200

Zdravo marko !

Zao mi je ali to nece ici . Svaki put kada se taj obrazac za gmail popunjava  i
onda kada lose upises kod pa moras ponovo jer ti prijava nije prosla. taj kod ,
ta vizuelna verifikacija se menja.
Zato imas samo par resenja:
1. Da ti pomogne neko ko vidi
2 Da umesto toga koda pokrenes link  koji je tu ispod i glasi otprilike Slusaj
i upisi
3. Da koristis dodatak za mozillu - webvisum - koji moze da u vecini slucajeva
odgonetne takve vizeulne verifikacije i da ti vrati rezultat prepoznavanja
nazad i ti samo treba da ga zalepis u odgovarajuce polje. samo moras da sacekas
dok si jos na toj strani da ti se rezultat vrati  i to je to .

Volele bih da znam neko peto resenje ali nemam ideju.
nadam se da ces uspeti da napravis nalog.

Jelena