[slikom] Re: uvoz automobila

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 10 Sep 2005 00:18:06 +0200

          Zdravo Nenade!

Ovdje jedna ispravka oko adrese web prezentacije Saveza Slepih Srbije. Adresa
je: http://www.sssro.org.yu a ne ovo sto si ti napisao.

Gradimir

zdravo svima Unapred se izvinjavam sto odstupam od teme liste ali mislim da ce
sledeca informacija biti interesantna listerima iz Srbije a i korisna.
na sajtu Saveza slepih Srbije
sssro@xxxxxx
na linku Vesti iz Saveza mozete naci potpunu informaciju o oslobadanju osoba sa
invaliditetom  carine prilikom uvoza automobila. Navedeni Sajt sadrzi i
druge zanimljive sadrzaje kao sto je katalog nase biblioteke zatim casopisi
Saveza optamoloske vesti, pomagala za slepe koja se mogu nabaviti u Savezu
i dr. Nadam se da mi ni ko nece zameriti sto sam odstupio od teme. Puno pozdrava
Block