[slikom] FW: besplatno slanje sms poruka opet ali nesto novo

  • From: Aleksandar Đurić <gordal@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 10 Sep 2005 21:55:52 +0200

        =20

-----Original Message-----
From: Aleksandar =D0uri=E6 [mailto:gordal@xxxxxxxxxx]=20
Sent: Saturday, September 10, 2005 3:11 PM
To: 'slikom@xxxxxxxxxxxxx'
Subject: RE: [slikom] besplatno slanje sms poruka opet ali nesto novo

 nema d=BEabe ni kod babe.

-----Original Message-----
From: slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx] =
On
Behalf Of Iksi Hacker
Sent: Thursday, September 08, 2005 11:40 PM
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx

Pozdrav! Upravo sam pronasao jos nesto.
Najpre saznao sam da se sa sezamovog sajta mogu slati poruke. Da li neko =
zna
nesto o ovome, a ako ne evo uputstva za 1 strani site koje sam upravo =
nasao
na nekom forumu ima tamo sve i svasta preko stotinak sajtova ali u =
glavnom
ne rade za srbiju lil se moze slati ogranicen broj poruka a ovde mislim =
da
je oko 300. Ako naletim na nesto novo pisem. Pozzz=20

Za prijavu na ovu listu poslati poruku na adresu:=20
slikom-request@xxxxxxxxxxxxx i u polju za tekst upisati, subscribe Za =
odjavu
sa ove liste poslati poruku na adresu:=20