[slikom] Re: tv kartica

  • From: "YU7FY-Mike" <melodymaker021@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Nov 2007 11:09:11 +0100

                           Zdravo,

   Ta Asus kartica košta oko = 3200, do 3500 Dinara; i, ja je koristim, mada
nije u prijateljstvu sa JAWS-onm. Ne radi loše, ako se izuzmu uslovi, koje
zahteva. 1 GB radna mem, i procesor brzine najmanje = 2.5 GH. Mislim, da je
bolji izbor Gordanov predlog, mada je i cena naravno veca. Poz          M T