[slikom] Re: tv kartica

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Nov 2007 22:46:06 +0100

Pozdrav!

O ovome sam planirao pisati kroz neko vrijeme, no eto, potegla se tema pa cu
danas.
Terratec je na trziste izbacio hibridnu TV karticu (analog + digital) u USB
varijanti. Bio sam vrlo skeptican prema tome dok je nisam pregledao kod
kolege, a nakon dijagnostike sam bio toliko odusevljen da sam je i sam
kupio.
Elem, kartica je velicine veceg USB sticka u koju se mogu spojiti prirucna
antena i poseban kablic s video i audio ulazima i prijemnikom za daljinski.
Uz nju takodjer dolazi i daljinski upravljac koji osim njenog softvera ima
mogucnost pokrivanja velike vecine softverskih playera kao sto su Winamp,
Power DVD i sl, a cak sam preko njega uspio pisati i u Wordu, jer ima i
Windows Standard preset.
Softver navedene kartice (Terratec Home Cinema) je potpuno pristupacan, osim
namjestanja tajmera i slicnih funkcija koje se rade preko On Screen
Displaya. Velika vecina funkcija koje trebaju za rad dobijaju se preko
kontekstnog menija i kratica na tastaturi, a Options se moze cijeli
podesavati uz Jawsovu suradnju.
Kartica me odusevila kvalitetnim prijemom digitalnih kanala i to pomocu
antene tanje od pletace igle i velicine klasicne kemiske olovke. Pozitivne
strane su sto se USB dio i antena doslovno mogu nositi u dzepu i spajati na
kompjutere po zelji, gdje god se nasli.
Druga pozitivna stvar je sto softver kartice ima mreznu podrsku i to na
nacin da se zeljeni program moze emitirati na sve ili na zeljeni kompjuter u
mrezi. Na ostalim kompjuterima program se moze pratiti preko besplatnog
(open source)VLC playera kroz opciju Open Network Source i upisivanjem
odredjene IP adrese.
Uz pomoc Telneta cak se mogu i mijenjati programi sa klijent kompjutera.
Treca, relativno pozitivna strana je pristupacna cijena od 717 kn (nesto
manje od 100 eur).
Nazalost, postoji i jedna negativna strana, a to je hardverski zahtjev od
najmanje 2 ghz procesora i 1 gb RAM-a, kako pise u dokumentaciji. Unatoc
tome, danas sam je testirao na laptopu na 1.8 ghz i sa samo 512 mb RAM-a i
radila je poprilicno glatko, unatoc tome sto je jacina i kvaliteta signala
bila samo na 65 posto, tako da ne treba vjerovati svemu sto pise u uputama.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx