[slikom] stvarno dobri zvucnici za male pare

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Dec 2006 09:44:44 +0100

prvo sam ih video u jednoj prodavnici i odusevio se izgledom tada sam ih
potrazio na forumima. i o njima procitao da su izuzetni zvucnici u toj
klasi. i pored toga sto kostaju pedeset evra da su u klasi zvucnika cija
cena je preko sto pedeset evra.
ovo sam uzeo sa rezervom ali kada sam ih kupio i montirao bio sam vise nego
odusevljen. zaista su fantasticni.
radi se o zvucnicima firme "neo"  to jest do pre par meseci je bila "neo"
sada je to firma "blueberry" promenili su naziv a tip zvucnika je sw g25
radi se o zvucnicima 2-1
zvucnici su potpuno drveni cak i zadnja strana je od punog drveta mada je
kod vecine zvucnika ona od iverice. ili sper ploce. drveni deo je crne boje
a mrezice su metalik sive.
i na wuferu i na satelitima maska se moze skinuti i tada se vidi membrana
zvucnika. sto takodje pristojno izgleda. za one koji su nekada videli znace
o cemu pricam.
dimenzije wufera su 25puta25cm(kocka) a satelita 10 puta20cm. jos jedna
stvar je jako dobra a to je sto je kod ovih zvucnika pojacalo eksterno i
nema nikakve veze sa zvucnim kutijama. koje mozete staviti bilo gde a na
stolu racunara ostaviti samo pojacalo cije su dimenzije 5 puta dvadeset cm i
stoji uspravno. sto omogucava veliku ustedu prostora jer kod ostalih
zvucnika uglavnom se ceo vufer zbog pojacala mora drzati na stolu.
na pojacalu imamo dugme za podesavanje basa i visoko tonaca kao i dugme za
jacinu zvuka. i naravno cincer za slusalice.
pojacalo sa zadnje strane pored cincera za komp ima jos dodatna dva ulazna.
e sada u njihovim performansama za jacinu pise da su sateliti po 12.5 wati a
wufer je 16 wati realne snage
meni ove brojke posteno receno nisu nista znacile.
a verujem da ni najvecoj vecini vama nece nista znaciti.
pa bi ja da budem malo slikovit.
moj dnevni boravak je trideset dva kvadrata da nebude zabune to je
prostorija duzine 8metara i sirine 4 kada ih stavim na sezdeset posto
jacine. u sobi je  konverzacija gotovo nemoguca.
tojest nemoguca bez velikih naprezanja glasnih zica.
ja sam sasvim odusevljen. e sad ko nije zadovoljan sa sistemom 2-1 blueberry
ima nesto slicno i u varjanti 5-1 samo sto su dimenzije ovih zvucnika duplo
vece od ovih a cena im je 6000 dinara negde oko75 evra.
njihova oznaka je sw g51
Milan