[slikom] Re: Hitno potrebna pomoc!

  • From: dzemal <nesima@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 28 Dec 2006 09:49:10 +0100

Hvala za dosadašnju pomoć. Nismo se dobro ra7zumjeli, pokušat ću biti
precizniji. Želim da sa nekoliko diskova uzmem po par pjesama i da ih snimim
na jedan disk kako bih dobio sano jedan disk sa oniljenim pjesmama a da ga
nogu slušati u plejeru koji podržava samo cd format. Pozdrav ood
Džemala.----.