[slikom] Re: Hitno potrebna pomoc!

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Dec 2006 19:33:24 +0100

Pozdrav.
1. Otvori Nero Burning ROM (nadam se da imas neku 6.x.x verziju, jer sedmicu
niti sam vidio kako izgleda niti koristim).
2. Na izboru koji ce ti se otvoriti napravi 4 puta Shift + Tab dok ti ne
kaze Graphic 445 CD ROM ISO.
3. Idi jednom strelicom dolje dok ti ne kaze Audio CD i stisni Enter.
4. Stisni jednom Tab da dodjes na File Browser i idi strelicom dolje dok ti
ne kaze X:Audio CD (X je nepoznanica jer ne znam na kojem ti je slovu CD
ROM).
5. Sad jos jednom stisni Tab i doci ces u drugi dio File Browsera i trebao
bi dobiti popis audio traka, a trebali bi se zvati Track 01, Track 02 itd.
6. Sad cemo pretpostaviti da zelis prvu, sedmu i dvanaestu pjesmu. Idi
jedanput strelicom gore-dolje dok Jaws ne kaze Track 01 selected. Stisni i
drzi CTRL tipku a istovremeno idi strelicom dolje dok ne cujes Track 07 not
selected, pusti strelicu, i dalje drzi CTRL i stisni razmaknicu. Jaws bi
trebao reci Track 07 selected. Zatim, jos uvijek drzeci stisnut CTRL otidji
dolje strelicom do Track 12 i ponovo stisni razmaknicu. Jaws ce reci Track
12 selected.
7. Sad stisni CTRL + 1 i Nero ce poceti prebacivati trake u kompilaciju. Kad
cujes da je gotov, zamijeni CD i na sljedecem CD-u na isti nacin izaberi
pjesme. Ponovo sa CTRL + 1 ih ubaci u kompilaciju i tako sve dok ne napunis
74 ili 80 minuta za puni disk.
9. Sad kad si gotov ubaci prazan CD u snimac ako vec nije unutra i stisni
CTRL + B.
10. Tabom se prosetaj do combo boxa 'Write Speed' i strelicama gore i dolje
izaberi brzinu. Za audio diskove preporucujem 12X, sto je nesto manje od 10
minuta snimanja.
11. Idi dalje tabom do 'Burn', stisni Enter i snimanje pocinje. Kad zavrsi,
pronadji dugme 'Done', stisni Enter i CD uredjaj ce  izbaciti novozaprzeni
disk van... Sa Alt + F4 zatvori Nero, pitat ce te zelis li snimiti
kompilaciju, ti mu odgovori sa 'No' i to je to.
Regards

ICQ #274696026