[slikom] statistika

  • From: "Aleksandar" <agasoft@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Aug 2004 10:40:18 +0200

Postovani, mislite da samo moderatori i administratori vode statisticke
podatke. Varate se. Ja sam vodio statistiku o tome sa kojim je naslovom najvise
poruka poslato: Krenimo redom:
Na poruku Gorana Macanovitja pod naslovom dial up networki i nod32 stiglo je
sedam odgovora. Listeri su svoju solidarnost pokazali kod poruke zvonka
mijokovitja pod naslovom ljudi zaboga pomagajte. Stiglo je preko deset
odgovora. Nazalost nemam tatsnu evidenciju. Na poruku Ivana kostova pod
naslovom wmware workstation stiglo je 12 odgovora. znatsi ivan kostov zauzeo je
bronzano tretje mesto. Na drugom mestu je poruka nenada pavlovitja pod naslovom
nod32 na koju je stiglo 19 odgovora. Taman kada pomislih da tje to biti rekord,
Violeta, sa porukom moje spadalo i ja dobi dvadeset sest odgovora. retsi koje
su se pojavljivale najtsestje na listi su nod 32 i spadalo.  Jer je nekooliko
poruka imalo naslov violeta i njeno spadalo. i takodje neke su imale naslov
abdejt nod32 dialup i nod32 itd. Mislim da Violetu i Nenada treba nagraditi jer
je u preko pedeset poruka diskutovano o temama koje su oni zadali. hvala vam na
ukazanom poverenju. predlazem nenadu i violeti otvaranje zajednitske liste.