[slikom] Ponovo sam meðu vama braæo!

  • From: "Aleksandar" <agasoft@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Aug 2004 09:23:56 +0200

Dobro jutro. eto me opet posle deset dana pauze. mislite da sam bio na odmoru.
Varate se. Ne. Bio po beogradu i cekao sto skoriji povratak. Molim sve na listi
da jos ne pisu na moj mail jer jos nisam na pravoj lokaciji tj. pravom
racunaru. Ja sam to. Aleksandar   Duric ali sa drugog racunara i sa drugim
potpisom. i kao sto vidite sa budavom kodnom stranom. izvinjavam se posebno
davidu koji smrtno ceka moj odgovor.Davide vrlo uskoro i vrlo opsirno.