[slikom] Re: sretan rodjendan

  • From: Edin Kršo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 07 Jun 2012 21:07:25 +0200

-----Ursprüngliche Nachricht-----
From: Nenad Simic
Sent: Thursday, June 07, 2012 8:35 PM
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [slikom] sretan rodjendan

Sve najbolje, da lista poživi i da slavimo jednog dana i 50 godina ali pod
jednim uslovom, da ostane najbolja lista, da se ne privatizuje ( znam da je
Gradimir vlasnik liste ali ponaša se kao da to nije i svaka čast). U
njegovim odlukama i moderatorskim potezima nema nikakve sujete potrebe za
dokazivanjem i isticanjem. Svaka čast Gradimire. Dok je tebe i ova lista
biće ovako dobra.