[slikom] Deset godina liste slikom - dva linka

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 18:47:57 +0200

    Zdravo svima,

    Krajem ovog mjeseca lista "SliKom" će napuniti deset godina od kako je
osnovana. Tim povodom pokušavam uz saradnju nekoliko članova ove liste da
se o listi i portalu "SliKom" napiše više članaka i informacija. Sređujući
stranu za članke i dokumente na web portalu "SliKom" na kom sam danas dodao
članak pod naslovom "SliKom", srećan ti rođendan a koji je objavljen u
nekoliko zvučnih časopisa za april mjesec ove godine. Autor tog članka je
Zumreta Galijašević. Nađoh ili bolje reći podsjeti se na članak koji je
pisan prije 8 godina. Bilo je zanimljivo ga ponovo pročitati i uporediti
tekst sa današnjim stanjem na listi.

    Oni koji prate razvoj primjene informatičkih tehnologija kod slijepih
sa ovih nešto širih prostora mogu i sami to pogledati i uporediti. Uz ovaj
najnoviji članak, dodao sam i linkove za preuzimanje audio datoteka iz
časopisa koji su objavili ovaj članak. Zanimljivo je uporediti kako se
jedan isti tekst čita u tri različita časopisa. Predpostavljam da će još
jedan časopis objaviti isti tekst pa ću kada za to bude prilike dodati i tu
audio datoteku.

    Zainteresovani mogu pogledati sledeća dva linka:

Prvi link, "Besplatna škola računara":
http://www.slikom.org/arh/cl-01.html

Drugi link, "Slikom" srećan ti rođendan:
http://www.slikom.org/arh/cl-06.html

    Pozdrav, Gradimir.

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html