[slikom] Re: [slikom] preporuÄ?ite laptop poÄ?etniku

  • From: "Vesna Sofronijevska" <fizioterapik@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Apr 2014 21:33:34 +0200

Buduci da sam upravo ja prije par dana pisala o problemima za nas slepe
danas pri kupovini kompjutera mobilnih telefona i druge elektronike, recicu
ovo.
Danas je vrlo tesko kupiti laptop jer vecina novih danas nemogu podrzati
operativni sistem windous 7, a opet s druge strane jos nema dostupnog
anridera za 8 ili 8.1, a sto se tice ergonomije tastature zvuka e tek tu je
pravo more u ponudi, no najvise bar meni su se dopali modeli H.P i Acer. Evo
i zasto imaju malog rastojanja izmedju tastera f4 i f5 onda raspored tipki
insert i ostali su skoro isti kao kod standardne tastature, a to priznacete
nije nebitno. Zvuk da se ne laze niko laptopi normalnih cena imaju manje
vise standardan zvuk i to ni izdaleka nije kao kad koristite npr. zvucnike
kao kod destopa.
Sad da vam kazem i ovo sve vise laptopova sa tim t.z. I. 3 procesorima
dolaze bez rezaca tocnije sve sto trebate uneti kao spoljnu memoriju je na
uzb, zasto i kako e to vec nemogu reci toliko neznam.
Stvarno je sve teze nama jer razvoj operativnog sistema windous ide toliko
brzo, a asistivne tehnologije opet malo kasne, a i legalne su preskupe.
Ovom prilikom recicu i ovo gospoda iz Alfa numa po mom dubokom ubedjenju su
malo nekorektni, a zasto to mislim, pa jer vecina nas smo u braku i oba
partnera imaju potrebu za anriderom, no oni ne daju tu mogucnost,da se
placeni program instalira na dva kompjutera. Takodjer mi koi radimo nismo u
mogucnosti da platimo jedan anrider, a on da bude instaliran i na kucnom i
na kompjuteru na poslu, a opet nemoguce je nositi svakog dana komp.
Znaci stvarno dobro promisliti dali jedan pocetnik treba da pocne od neceg
sada aktuelnog ili da uci nesto sto ce za koju godinu biti muzejska vrednost
Ipak o ovome mislim da bi najbolje mogli reci Nikola Rundek Gradimir i
ostali koi su daleko ispred mene, a bez uvreda i vecine nas sa ove liste, a
njihovo misljenje je vredno i uvek korisno, pa neka oni kazu i to uzmi kao
valjano.
Pozdrav