[slikom] Re: [slikom] preporučite laptop početniku

  • From: meda minic alb <medaminic_alb@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Apr 2014 20:13:32 +0200

Dobro vece Dragane, dobro vece svima!
 Po mom misljenju za slepog pocetnika je ipak najbolji desktop, ali ako vec
insistiras na laptopu, onda bi to bio laptop sa numerickom tastaturom i
nikako sa ravnom, pa bio to desktop, ili laptop.
 Sto se tice operativnih sistema nemam iskustva, jer koristim  x p, pa ne
znam koji windovs bih mogla da preporucim, a i kod govornih citaca je malo
ne zahvalno preporucivati, jer sve zavisi od individue i uzrasta osobe, koja
tek treba da se sretne sa kompokm, ali po mom misljenju bi to svakako bilo
pozeljno da budu Marija, ili Snezana.
 No ima znatno naprednijih korisnika racunara na ovoj listi, koji ce ti
znatno vise pomoci.
 S' postovanjem:
Meda Pancevo