[slikom] Re: [slikom] pomoć za test anridera 2 marija i stevo

  • From: Zlatko Sobočan <zlatko.sobocan@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Jan 2013 18:49:50 +0100

    Pozdrav, Josipe!

Tipkovni prečaci Supernove za prelaz na:

-  sljedeći sintetizator govora: Ctrl+Shift+Š
- prethodni sintetizator govora: Ctrl+Shift+Đ

Ako Supernova automatski ne prepozna instalirani sintetizator govora,
pokreni konfiguraciju SAM-a, odaberi, primjerice, SAPI5, a zatim klikni na
gumb Detektiraj.

Lijep pozdrav,
         Zlatko Sobočan