[slikom] pomoć za test anridera 2 marija i stevo

  • From: josip ivić <ivic.josip@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Jan 2013 15:54:55 +0100

pozdrav listeri i listerke instalirao sam anrider 2 sa marijom i stevom i sve
je ok ¹to se tièe instalacije no nisakm sku¾io kako u èitaèima ekrana mjenjati
govornu sintezu.na mjestu u supernovoj samo postoji govorna sinteza orfeus a
glasovi stijepan i marija.nisam uspio niti unvda i znam da ovaj èitaè ekrana
podr¾ava sapi 5 govorne sinteze a i supernova takoðe ali za nju nisam
siguran.molim nekog ko je raspolo¾en da mi napi¹e u koracima kako probati
mariju i stevu?unaprijed isprika starim raèunalnim znalcim s obzirom na
èinjenicu da je ovaj problem na ovoj listi davno pro¾vakan.

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: subscribe
4. Adresa za odjavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: