[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Re: Revolucionarno saopštenje o besplatnom korišćenju čitača ekrana Window-Eyes

  • From: "Faruk Jusufagic" <faruk.jusufagic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Jan 2014 12:03:52 +0100

E vidiš Keea ja neznam skoro ništa o računarima pa sam izgleda instalirao
windov ajs bez ičije pomoći xd xd. Faruk Jusufagić
  Od: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  Poslato: 15. januar 2014 20:00
  Tema: [slikom] Re: Revolucionarno saopštenje o besplatnom korišćenju
čitača
  ekrana Window-Eyes

  > Cao Kejo.
  > Da li ti je radio kao demo ili kao full verzija.
  > Hmm, pa i nije bas sporiji, stvar je samo u navikavanju na komande a
  > mozes u apps meniju da ukljucis insert layout i dobices slicne komande
  > kao u jaws-u.

neko
  >>> treći. U ovom slučaju bi trebalo biti da smo to mi korisnici. I uloga

  >>> 4. RSS/feed: http://www.slikom.info/feed.xml
  >>> 5. Podcast: http://www.audio.slikom.info/feed.xml