[slikom] RE: [slikom] Re: Izašao NVDA 2015.1, po prvi put s prevedenim uputama na hrvatskom

  • From: "Milan Dj" <milandj89@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Feb 2015 18:43:50 +0100

Rekao je Nikola da će poslati.

-----Original Message-----
From: slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On
Behalf Of Vaso Vasilic
Sent: 23. februar 2015. 17:50
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [slikom] Re: Izašao NVDA 2015.1, po prvi put s prevedenim uputama na
hrvatskom

Zdravo,

Moželi neko poslati srpski prevod za ovaj program?

Unapred hvala.
Vaso
Dana 23.2.2015 13:15, Hrvoje Katić je napisao:
> [...]
>      MSHTML kontrolama će sada najaviti naziv za više gumbi. (#4173
>      <http://community.nvda-project.org/ticket/4173>)
>    * Pri korištenju Papenmeier BRAILLEX brajičnog retka sa BrxCom-om,
>      tipke na retku sada rade kako treba. (#4614
>      <http://community.nvda-project.org/ticket/4614>)
>

>        Promjene za razvojne programere
>
> Ako biste htjeli pogledati promjene za razvojne programere, molimo vas
> pogledajte dokument "što je novo" na engleskom jeziku.
>

>      Starije verzije
>
> Za više informacija o promjenama u starijim inačicama, molimo
> pogledajte dokument što je novo na engleskom jeziku.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom

-----
U ovoj poruci nije pronađen nijedan virus.
Provereno pomoću programa AVG - www.avg.com
Verzija: 2015.0.5646 / Baza virusa: 4293/9165 - Datum izdavanja: 23.2.2015.

-----