[slikom] Re: [slikom] RE: [slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Sumnjiva e mail posta pitanje svimaFw: Прекорачили сте вашу емаил лимит квоте

  • From: "Zoran petrovic" <zoranpetrovic.ns@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 22:33:55 +0200

Svakako  slazem se sa tim!
Bilo mi je sumnjivo sto bi neko mi pretio na takav nacin da u roku 48 sati
imam fore da produzim limirt kvotu ,
u koliko to ne ucinim blokirace mi e mail i to zauvek.
A tako nesto od provajdera ne moze doci jer to im nije ucilju,  da blokira
svog korisnika koji redovno
preplatu placa.
A uz to trazi i potrebne informacije o meni kao da napisem i pored toga
detalje svoje sifru i ime.