[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Sumnjiva e mail posta pitanje svimaFw: Прекорачили сте вашу емаил лимит квоте

  • From: "Zoran petrovic" <zoranpetrovic.ns@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 21:22:29 +0200

Hvala svima na odgovoru.
Evo upravo sam stigao od svog provajdera mada mi je bilo sumnjivo sve ovo.
Oni su mi odgovorili da tako nesto nisu poslali.
Svakako bilo mi je odma sumnjivo ali u samoj poruci trazi sifru i moje
detalje i ko zna sve stabi se dogodilo da sam bio naivan i naseo na ovaj e
mail.
Pozdrav i zahvaljujem svima na podrsci koja mi puno znaci.