[slikom] savet

  • From: "Goran Jankovic" <goranja@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Feb 2008 19:34:09 +0100

pozdrav svima recite mi kako dokument koi je na internetu a nije u vordu ubacim
u vord da bih mogao da ga slusam jer ako nije u vordu ubacim ga u kompjuter i
on nece da mi cita jer ga jaws ne prepoznaje nego moram da ga odstampam pa da
ga skeniram pa tek tada da ga ubacim u vord ima li neki laksi put ili neki
direktan nacin da sa interneta ide u vord jer meni tako nece pa sam objasnio
put sta trebam sve da uradim mislim da sam bio razumljiv jer jos uvek ucim i
terminologiju jos nisam savladao hvala vam