[slikom] Re: Sadrzaj greske koju jaws prijavljuje

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Feb 2008 19:48:49 +0100

     Zdravo Marija,

     Iz ovog teksta se nemože vidjeti o kojoj se grešci radi. Ovo je uobičajen
tekst koji se pojavljuje kada postoji neka greška. Međutim ako sa tasterom tab
dođeš do: "To see what data this error report contains, click here" i pritisneš
enter treba da se otvori dijalog u kome bi trebalo biti više detalja o
konkretnoj greški. Pokušaj to uraditi pa na isti način kopirati sadržaj dijalog
prozora. Međutim ovo je ipak greška koju registruje Windows.

Pozdrav!

Od: "Marija" <cipelica@xxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Sadrzaj greske koju jaws prijavljuje

Zdravo Gradimire i ostali! Pisala sam o problemu sa jawsom, pa to necu
ponavljati. Procitala sam sve predloge u vezi ovoga i svima se zahvaljujem. Ako
je neophodno instaliracu neku drugu verziju, ali bih volela da cujem misljenje
ovome. Nakon dva dana rada bez ikakvih problema jaws mi je danas nakon
ucitavanja prijavio gresku koju sam, prema Gradimirovoj preporuci, iskopirala i
ciji sadrzaj glasi: Application file for JAWS has encountered a problem and
needs to close.  We are sorry for the inconvenience.
If you were in the middle of something, the information you were working on

might be lost.

Please tell Microsoft about this problem.

We have created an error report that you can send to us.  We will treat

this report as confidential and anonymous.

To see what data this error report contains, click here.

Send Error Report Don't Send

Hvala Gradimiru i svima na pomoci! Puno pozdrava listerima!