[slikom] Re: problem sa winapom? pomozite ljudi!

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2007 19:56:25 +0100

Zdravo!

Meni se ipak cini da je ovdije prof. o kome je bilo rijeci bio u pravu, jer
uzmimo samo jedan primjer koji mozda nije blizak pocetnicima, ali ipak...

Zamislite si sad neku radio stanicu i da tonac stalno seta po direktorijma
compa u Windows Exploreru trazeci brojeve koje treba pustit u eter. Koliko
bi to covjeku uzelo vremena? Ovako lijepo moze imat sve poslozeno u Winampu
ili nekom drugom playeru, odnosno profesionalnom softweru koji je namjenjen
za radijsku djelatnost i vrlo jednostavno sve imat spremno za manipulaciju.
Isto tako, puno je lakse nekom pocetniku pritisnuti komandu SHIFT+L i onda
uz pomoc strelica trazit ono sto ga zanima itd.  Uostalom, nisu valjda bez
veze radjene i Jaws skripte za Winamp. Zar ne, ili mozda po nekima
ipak...???

Stvarno mi nije jasno zasto se trosi vrijeme na ovakva nadmudrivanja umjesto
da se curi pokusa pomoci, jer kako rekoh, svatko ima svoj nacin rada koji mu
iz ovog ili onog razloga izgleda blizi i pristupacniji, pa to treba onda i
postovati kao i samu osobu. Ali ocito je kako stalno medju slijepima postoji
neko rivalstvo ili sta ti ga ja znam, neka potreba za dokazivanjem,
podmetanjem nogu itd., sto me moram priznat ponekad i jaaaaaako zivcira.

I jos nesto... Kad se ovakve stvari dogadjaju na listama, nemojmo se cudit
sto se ljudi sa njih odjavljuju, sto pocetnici imaju jos veci strah da budu
ismijani, i onda traze pomoc na druge nacine, pa cak i kod videcih kod kojih
placaju velike novce za izvrsenu uslugu kako je rekla Veki itd. Trebalo bi
se stvarno zapitat dali nam je to u cilju kao grupaciji, ili...???

David