[slikom] problem sa winapom? pomozite ljudi!

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2007 03:31:11 +0200

Po¹tovanje svima!!!
Kao ¹to rekoh imam problem sa winapom. Veæ du¾e vrijeme kada selektujem pjesme
od poèetka, on aktivira samo pjesmu koja je selektovana poslednja,a kada na
primer selektujem od poslednje do prve pjesme poène prva pjesma. To sam nekako
i mogla izdr¾ati jer sam se bila uvje¹tila i veæ privikla, ali sada je nastao
problem koji stvarno ne mogu da podnesem. Kada selektujem pjesme da pjevaju
jedna za drugom da ne ukljuèujem stalno pjesmu po pjesmu onda poène brzinom
preskakati sve pjesme dok doðe do poslednje i samo ona pjeva? Da li ste me
razumjeli? Vjerujem te¹ko ali hajde...
Ha ha ha!!!